Identyfikacja wizualna

Dlaczego identyfikacja wizualna jest tak istotna dla istnienia i rozwoju firmy

Spójne i jednoznacznie kojarzące się materiały reklamowe są jedną z istotniejszych rzeczy wpływających na wizerunek i rozpoznawalność firmy na rynku. Identyfikacja wizualna to nie tylko samo logo – to także ulotki, katalogi, szyldy czy oklejone samochody. Zaprojektowanie przekonywujących i wyrazistych materiałów wymaga znajomości branży. Niezbędna jest też wiedza na temat sposobów jej działania, klientów i sposobów ich pozyskiwania, a także konkurencji rynkowej danej firmy.
 
Studio graficzne - Identyfikacja wizualna

Wszystko zaczyna się od logo

Kluczem do stworzenia rozpoznawalnego obrazu firmy bądź marki jest zaprojektowanie logo – podstawowego znaku graficznego. Będzie on umieszczony na wszystkich materiałach reklamowych i dlatego jest niezbędne, aby jasno kojarzył się z tą firmą. Dodatkowo dobierana jest kolorystyka przewodnia, powielana na materiałach, banerach, środkach transportu czy na ubiorze pracowników.